Att ladda batterierna

Imorgon startar en sannolikt tuff vecka för mig. Det är dags för en ny omgång strålning om man vet aldrig vad den för med sig. Därför gällde det i helgen att framför allt ladda batterierna - och det är precis vad jag gjort.

Igår hade jag och en mycket kär vän en helt fantastisk dag "på stan". Vi har ju båda kanske världens mest underbara barn, men några timmar utan dem igår var trots allt väldigt härligt... Det blev div ärenden uträttade (läs shopping), många konversationer som blev avverkade och avslutade (inte så bortskämda med det när juvelerna är med), en lunch precis när det passade oss (och som även passade oss i smaken) och slutligen en underbart avslut på spa. Tala om att ladda batterier!

Idag har det varit lite annorlunda, jag har varit ordentligt seg och trött och haft lite småont lite varstans. Men med mamma på besök och Daniel hemma har jag liksom kunnat tillåta mig att känna så och det tror jag också är bra. Man kan liksom inte alltid bara kämpa och pusha på.

Nu känner jag mig redo för nästa steg i behandlingen och hoppas så klart att den ska gå enligt planerna och att jag snart känner mig bättre igen. Håll tummarna så håller jag er uppdaterade. Här bjussar jag på några härliga bilder. Får man inte energi av det här så vet jag inte...

STOR KRAM,
Anna


Kommentarer
Postat av: Emma S

Håller tummarna så hårt att knogarna vitnar! massa kramar till dig.

2012-04-22 @ 22:21:55
Postat av: Carin O

Håller tummarna så hårt jag kan och tänker på dig.

Kram Carin

2012-04-23 @ 09:12:24
URL: http://ttp://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0