Länge leve kärleken

Att vi har förlovningsdag imorgon skulle kunna vara anledning till att;
- Daniel gav mig sovmorgon i morse och gick upp och lekte med vår morgonpigga tjej
- Jag i smyg fixat barnvakt och bokat in oss på spa idag
- Att vi njöt av bubbel och suberb massage i bästa sällskap (varandras så klart!)
- Att Daniel övertygade mig om att vi borde prova något nytt och bjöd mig på nya smakupplevelser till lunch (vi vet fortfarande inte om det var marockanskt eller libanesiskt eller något annat :-))
- Att jag fick vila och samtidigt njuta av ljudet från vår dotter som skrattar så att hon kiknar när hennes pappa busar med henne i badet
- Att vi helt enkelt struntade i att laga middag och köpte och njöt av god sushi istället

Eller så gjorde vi det där bara för att vi älskar varandra och för att det gav oss en härlig söndag!
Feel free to copy the concept.

KRAM på er!




Kommentarer
Postat av: Emma S

Underbart! Det kopierar jag rakt av :-)

2012-05-01 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0