Äntligen!

Till sist kom det en solig och härlig helgdag till oss i Paris!
Som vi har väntat. Och längtat.
När den dessutom sammanföll med en av mina "bättre dagar" så var det bara att tillbringa dagen utomhus helt enkelt. Jag slog nytt världsrekord med 5,5 h utomhus, ja sen strålningen, och det var helt underbart. Med mig hade jag också den bättre kameran och tro mig det är svårt att välja ut vilka bilder vi ska bjussa er på, denna härliga dag bjöd nämligen på en hel hög! Vi får se hur detta inlägget slutar...





Alma var i extas på lekplatsen! Såååå kul klätterställning! Ser ni skylten där det står "minsta ålder 6 år"? Äh vaddå, jag är ju 20 1/2 månad! Och skulle det vara svårt att klättra upp på en stege...?




Tjoho mamma - jag kan flyyyyyga!



Sen behövdes energidepåerna fyllas på...



...för efter maten var det ju dags för fotbollsmatch med pappa.
På med skorna, börjar lite lugnt...



...men sen blev det fullt ös!



Tyvärr tog batterierna i kameran slut, men det var kanske tur för annars hade nog det här blogginlägget aldrig tagit slut...!? Hoppas i alla fall att ni har haft en lika härlig 1a maj som vi!



STOR KRAM från Paris!

Kommentarer
Postat av: Mille

Härliga Bilder sötis!!

Fint att även min Barbapapaboll fortfarande rullar på :)



PUSS

2012-05-01 @ 22:08:15
Postat av: Unni

Vilka underbara bilder. Alma har blivit så stor. Som en riktig tjej.

2012-05-02 @ 08:12:20
Postat av: Anna

Underbart söt och fin lilla Alma är!! Här har också våren kommit med värme och sol. Vi tillbringar tiden i trädgården. Snart har ni också egen trädgård med allt vad det för med sig ;)



Kram kram



Anna & Ellen i Kalmar

2012-05-02 @ 10:49:36
Postat av: Carina

Finfina bilder på en fin familj!

2012-05-03 @ 06:55:44
Postat av: Veronica

Helt fantastiska bilder! Hon är så söt er "stora" prinsessa. Hon är så lik er båda. Soliga styrkekramar från Rockneby.

2012-05-04 @ 21:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0