En fin födelsedag, trots allt

Nu har jag precis skrivit ett långt inlägg om min härliga födelsedag igår (mot en del odds) och så försvinner allt! Grr. Inom kategorin i-landsproblem kan detta vara något av det mest irriterande!
Jag ville ju gärna berätta för er om min dag men nu är jag grinig och dessutom känns det som det blir någon slags dålig upprepning av det jag skrev först. Skit också.

Jag kan dock berätta om några saker som gör en fin födelsedag.

Sång, paket, pussar och frukost på sängen.
Sushilunch med nära och kära.
Ooootroligt många samtal och hälsningar på telefonen (fick ladda den redan på eftermiddagen - galet!)
En härlig eftermiddagslur med lilla älsklingen.
En "önskemiddag" av stora älsklingen på kvällen.
Att få sitta på pallen i badrummet smuttande på ett glas vin och se en glad tjej "Baaa" "Buu buu" (bada med bubblor).
Att få somna i armarna på världens finaste man.

Här nedan ser ni dessutom ett litet smakprov (dvs de jag hade bilder på i iPhonen) på mina superfina presenter! Det är ju faktiskt ganska kul att fylla år...!


Kommentarer
Postat av: Mille

HURRA HURRA HURRA för världens bästa (mams) och ANNIS!!

Vi får fira våra unga år, när vi sitter där i solstolarna i Mölle, om några veckor!

Grattis unga dam från en ännu yngre :)

2012-05-25 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0